Halverwege Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tim Putten - WaarBenJij.nu Halverwege Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tim Putten - WaarBenJij.nu

Halverwege Thailand

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

12 April 2008 | Thailand, Bangkok

Hoooi,

Ik ben hier nu alweer 2 weken en vond het wel weer tijd om jullie een beetje up to date te houden...

Na 3 dagen in Bangkok werd het tijd om verder te gaan, en heb ik de bus naar Chaing Mai gepakt. Hier heb ik een trekking door de jungle van 3 dagen. De dag dat ik aankwam kregen we een korte breefing over wat we de komende dagen allemaal nodig hadden, en ook om elkaar te leren kennen. Nadat dit was afgelopen zijn we met 3 van de 5 mensen de stad ingegaan om het uitgaansleven van Chaing Mai een beetje te verkennen. Een paar biertjes verder, was het dan ook alweer 5 uur, en moesten we 3 uur later klaar staan om opgehaald te worden. Het was dan ook een redelijk zware eerste dag, maar was ook zeker de moeite waard (foto's komen z.s.m.)

We gingen als eerst naar een olifantenkamp, olifant rijden... Was opzich best een leuke ervaring, voor 5/10 minuten. Daarna heb je het ook wel gezien. Na zo'n dik half uur gingen we dan ook verder lopen, en aan het eind van de middag kwamen we aan bij ons kamp. Na het eten gingen we dan ook vroeg slapen omdat de helft nog gebroken was van de avond ervoor. Dag 2 was namelijk alleen maar lopen, paar keer gestopt bij watervallen, en slapen in een boeren dorp bij locals. Hier kwamen we een andere groep tegen die zich bij ons aansloot, wat bestond uit 2 gasten en een meisje uit Zweden en 2 gasten uit Ierland. Na chill gekookt te hebben, kwamen er wat boeren met een paar treeen bier en een gitaar aan zetten... Dag 3 begon dan ook weer met een zware ochtend, maar ook weer gestopt bij wat watervallen en was uiteindelijk prima te doen. Na op een bamboevlot te hebben gedobbert,was de trekking afgelopen en gingen we richting hotel.

Na in de middag wat te hebben geslapen, maakte Mister 'T'(een dude uit Japan) en ik onszelf klaar om met wat thaise mensen naar een groot Thaiboks gala te gaan. Dit was ook weer een super geslaagde avond. Na 9 gruwelijke gevechten en 100 bath winst (2 euro), zijn we dan ook met Robert, een Nederlander, wat gasten maar hij mee was, en wat chicks weer uitgegaan. Ik wilde de volgende dag eigelijk gaan raften, maar dat is er helaas niet meer van gekomen. Inplaats daarvan ben ik naar Pai gegaan.

Pai is een klein primitief hippie dorpje wat extreem vaak zonder stroom zit, sowieso als het regent. Het is heel toeristisch wanwege de live bandjes in het uitgaansleven en de drugs. En ook al zou je het niet zeggen ben ik hier toch niet voor naar Pai gegaan. Ik kwam hier om een week te Thaiboksen @ True Bee's Gym. Dit heb ik dan ook gedaan en het was dan ook echt een super ervaring. Dit is minimaal 4 uur per dag hardcore prive training in de bergen (ijle lucht) in het heetste seizoen van Tahiland. Er zijn ook loop traningen waar ik niet aan heb meegedaan.
Verder heb ik hier het meest gechilled met Andres, Jason en Teresa(van de gym), en met Fred, een hippie uit de NY die ik heb ontmoet in de bus naar Pai.

Ik ben nu in Bangkok, onderweg naar het zuiden van Thailand, naar de eilanden om daar de 2 beruchte full moon party's bij te wonen, te chille op de witte bounty stranden en om m'n PADI te halen om te kunnen duiken. 14 uur in de bus gehad, 14 uur to go.

Foto's komen hopelijk volgende week, anders die week daarop, en anders de week daarop, etc.

Adios




  • 14 April 2008 - 13:25

    Stephan:

    vette shit!!! zeker net als jean-claude in kickboxer palmbomen doordemidden getrapt :P enjoy en laat zeker meer vanje horen

  • 14 April 2008 - 15:54

    DUIF:

    haha gruwelijk dude, doe je rustig aan!

  • 15 April 2008 - 09:13

    Cas:

    hahaha brute shit tim, dus jij word de nieuwe hollandse jacques cousteau met je PADI. ik hoor van je man!!

    ciao

  • 15 April 2008 - 10:26

    Dennis:

    Hey gozert,

    Jammer dat ik je niet meer even de hand heb kunnen schudden voordat je wegging man!!

    HEB JE DIE CANADESE CHICK EEN VEEG GEGEVEN? ZONIET, dan hoef je niet meer terug te komen ;-)

    Ik blijf je berichten checken. Je hoort van me!

    Grz Den

  • 15 April 2008 - 11:45

    Mink:

    Kerelll,

    Ziet er goed uit man!
    Beter schiet je ff op met die foteau's;)
    Succes met het behalen van je PADI!

    Ik hoor van je man!

    Laterderrr

  • 15 April 2008 - 18:02

    Niels:

    kerel,
    lekker bezig jongen, mooi dat je paar keer gebeld hebt, houd je nog wat geld over voor OZ? hier loopt t ook op rolletjes, nog 8 dagen en dan kunnen we partyen in Melbourne, wordt zkr vet!
    laterzzz

  • 15 April 2008 - 19:25

    Amber:

    Timmetje..!

    Soww leuk allemaal! Ik ben jaloers op je..have funnn!

    Liefs

  • 16 April 2008 - 06:42

    Johannes:

    morge tim, lekker bezig ben je jonge.
    Iedereen kijkt zeker wel van je op:P
    met dat goddelijke lichaam van je!
    Wanneer ga jij daar in die ring staan!
    Cheers

  • 16 April 2008 - 11:33

    Eva:

    Jeetje Tim, wat een bruut leven! Ben zo jaloers!! Ga jou in ieder geval niet boos maken met je Thai boksen. We missen je hier wel. x Eev

  • 16 April 2008 - 18:15

    Krul Van ClC:

    toppie dat jj waar maakt ,wat je hebt gezegd,je bent eeehhhhh een kanjer

  • 16 April 2008 - 20:13

    Carina:

    vet man! ga je meteen naar koh tao?
    moet je naar de eazy bar gaan ;)
    maare kom op met die foto's! xx

  • 19 April 2008 - 06:59

    Krul Van ClC:

    he joh weet dat je niet zo rap bent,maaaaarrrrreeee waar blijven de foto s,liefs van krullenbol van ClC,hoewel de krullen zijn er weer uit

  • 28 April 2008 - 17:24

    Oma Joep:

    alles goed en wel, als je maar weer gaaf thuis komt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2008

Eind alweer in zicht

29 Juni 2008

East Coast is in zicht

08 Juni 2008

Melbourne

23 April 2008

Up to OZ

12 April 2008

Halverwege Thailand
Tim

Actief sinds 23 Maart 2008
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 8883

Voorgaande reizen:

27 Maart 2008 - 29 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: