Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tim Putten - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tim Putten - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

29 Maart 2008 | Thailand, Bangkok

halo allemaal,

Na een lange, moeizame vlucht ben ik na 22,5 uur reizen toch aangekomen op de juiste plaats van bestemming. Het avontuur begon dan ook al eerder dan ik had verwacht, namelijk op de vlucht naar Hongkong werd er een oude man onwel en moesten we stoppen in Beijing, wat de vlucht zo'n 4 uur langer heeft laten duren. Maar mede dankzij Hannie en Frans is deze vlucht toch een stuk prettiger verlopen. Hannie en Frans zijn namelijk 2 hele nette, gezellige mensen achter in de 50 uit Vinkerveen, die wel van een wijntje houden, of 2, of 5, of 10... Met deze mensen heb ik dan ook 7 uur van me vlucht gechilled en echt keihard wijn gezopen (de wijn was dan ook vrij snel op). Hierdoor miste ik wel mijn aanlsuiting, en moest ik op Hongkong 5 uur wachten op de volgende vlucht, waarna ik na 2,5 uur op Bangkong airport arriveerde. Bij aankomst vlogen de taxichauffeur me om de nek om me welkom te heten en me in een veel te dure taxi mee te nemen om heel bangkok te bezichtigen. Omdat ik hier geen zin in had na al dat reizen, en al meerdere keren hiervoor ben gewaarschuwd, heb ik met 3 vet coole canadezen de bus gepakt naar Khoa San road, de weg waar alle backpackers heen gaan om aan het grote avontuur te beginnen...

Na de toch wel lange busrit, was het de bedoeling dat ik bij hen zou blijven slapen, omdat zij al een kamer hadden geboekt en het al laat was. Vlak voor het moment dat ik wilde inchecken, kwam er een canadese chick binnen gewandeld die ook opzoek was naar een goedkope slaapplaats. Omdat alles veel te duur was volgens haar en we goedkopere kamers konden krijgen die niet op de kaart stonden, ben ik uiteindelijk met haar meegegaan, omdat ik dacht dat ik nog veel van haar kon leren;)... Na 10 minuten zoeken en wat onderhandelen hebben we een kamer gevonden met z'n 2en voor 140 bath each (een kleine 3 euro), terwijl er op de kaart kamers waren vanaf 700 bath. Het was dan ook echt een hele schrale kamer, maar dat heeft zo ook weer zijn charmes vind ik.

Nadat we gedoucht waren en klaar om de stad in te gaan merkte ik dat ik toch niet zo goed mijn tas heb ingepakt. Ik wist ook al dat dit zou gaan gebeuren... Ik ben bijv. mijn tandenborstel vergeten, wat andere kleine dingetjes en het kabeltje om mijn foto's mee op de computer te zetten (deze komen dus iets later).

Goed... nu ik hier toch ben ga ik wat sightseeing doen met deze canadese schone...

Vanuit bangkok (37 graden, zon, beste thaise massages) doe ik jullie de vriendelijek groeten...

Lekon:D




  • 03 April 2008 - 19:52

    Jelmer:

    Heaumeau!
    Moet ik er pas na veel research achter komen dat jij een log hebt in plaats van dat je het mij gewoon even mailt! Okay haha, naja alles goed voor de rest? vette shit nu al meegemaakt? Ik hoor het wel.

    Latertje..

  • 11 April 2008 - 13:08

    Fleur:

    Heeee timmie:D
    Je moet je weblog een beetje bijhouden hoor:P haha veel plezier kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2008

Eind alweer in zicht

29 Juni 2008

East Coast is in zicht

08 Juni 2008

Melbourne

23 April 2008

Up to OZ

12 April 2008

Halverwege Thailand
Tim

Actief sinds 23 Maart 2008
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 8876

Voorgaande reizen:

27 Maart 2008 - 29 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: