Eind alweer in zicht - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tim Putten - WaarBenJij.nu Eind alweer in zicht - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tim Putten - WaarBenJij.nu

Eind alweer in zicht

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

27 Juli 2008 | Australië, Sydney

Hello floks,

Helaas komt aan al het goede ook een einde, zo ook aan mijn trip. Over 2 dagen zit ik alweer in het vliegtuig, terug naar NL. Ik knal dan ook voor de laatste x een verhaaltje op deze site met de gebeurtenissen van de afgelopen weken...

Nadat ik mijn advanced heb behaald ben ik Dave achteraan gegaan en hebben we elkaar weer gevonden in het o zo brute Airlie beach. Hier wilde we vrijwilligers werk gaan doen op een boot, voor een gratis trip naar de With sunday's, een super mooie eilanden groep, met een strand wat op nr 2 staat van de top 5 mooiste stranden in de wereld. Dit ging voor mij jammer genoeg niet door omdat ik te lang moest wachten, dus heb ik er maar voor betaald. Ik heb dan ook voor de grootste en volgens iedereen die ik heb gesproken ook de vetste partyboot gekozen. Eenmaal op de boot blijkt dat ik precies met de meeste rustige groep ooit aan boort zat, en de zon is ook niet doorgekomen, balen, maar verder wel een super mooi eiland gezien. Verder zijn we daar 2 weken verbleven, veel mensen leren kennen waaronder de 2 gekste leraren van NL, zaten in DE partykamer kamer( tot we eruit gezet werden), hebben mensen letterlijk en figuurlijk de club uit gedanst, en zaten altijd te afteren in de Mac.

Ook ben ik hier 2 leuke chicks tegen gekomen waarmee ik in Cairns ook mee heb gechilled, ganaamd Anne en Bo. Met hun heb ik de oostkust aggereisd tot Brisbane.

De eerste stop was Town 1770, voor 1 dagje, om lekker te surfen, of iig een poging tot te wagen. Helaas is dit ook helemaal in de soep gelopen, omdat de bus 2 uur vertraging had. Toch hebben we wel de kans gehad om hier even rond te kijken, even het strand te bekijken e.d.

Omdat Dave te laat de bus had geboek, en strait to Rainbow beach is gegaan, hebben wij die daar weer ontmoet en hebben we met z'n 4en de Fraiser Island Self Drive Safari Tour geboekt. Dit is een tour van 3 dagen en 2 nachten over het eiland rijden, en de tenten op zetten waar jij wilt. We zaten met z'n 10e in de groep waarvan 8 Nederlanders. Dit was een super mooie groep, gecombineerd met super mooi weer, super mooie natuur, en super mooie muziek (zoals S club 7, backstreet boys en Guus Meeuwes) op onze Full moon party. Dit is het aller mooiste wat ik hier heb gedaan is OZ. De mooie meren, prachtige look out points waar je over waar je kijkt dolfijnen ziet springen, walvissen ziet zwemmen, grote manta roy's ziet zwemmen, schildpadden...

Eenmaal terug gekeerd van paradijs hebben we met z'n 4e de bus weer gepakt naar Brisbane, waar we ook 1 dagje zijn verbleven om even snel de stad te zien er het uitgaansleven te checken. Hier hebben we ook afscheid genomen van de meiden, die het vliegtuid hebben gepakt naar Fiji.

Dave en ik zijn hierna naar rfers paradise gegaan. Lompe naam maar als je er bent geweest begrijp je waarom het zo heet. We zijn hier naar een miss Australia verkiezing geweest waar de mooste dames waren, super vet... Ook weer relaxte mensen leren kennen maar geen tijd om te blijven hangen, want we hebben nog maar een paar dagen, dus wij de bus weer gepakt naar brisbane...

  • 27 Juli 2008 - 10:05

    Amber:

    Joehoewww..Timmetje komt bijna weer terugg!! :D

  • 27 Juli 2008 - 12:34

    Beuk:

    de laatste lootjes pik. Hoor de verhalen hier wel! weer is zwaar relaxt heir trouwens. Masjoll, Beuk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2008

Eind alweer in zicht

29 Juni 2008

East Coast is in zicht

08 Juni 2008

Melbourne

23 April 2008

Up to OZ

12 April 2008

Halverwege Thailand
Tim

Actief sinds 23 Maart 2008
Verslag gelezen: 2826
Totaal aantal bezoekers 8865

Voorgaande reizen:

27 Maart 2008 - 29 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: